2010/10/23

驚醒…



"看別人不順眼,是自己修養不夠。
人憤怒的那一瞬間,智商是零。
人的優雅關鍵在于控制自己的情緒。
用嘴傷人,是最愚蠢的一種行為。"

深夜看了這一則,突然驚醒…
原來,自己修養不夠…
原來,自己長期處於零智商的狀態…
原來,自己在努力地展現優雅…
原來…
自己身邊充滿死蠢!

呵呵呵!

2 則留言:

  1. 羊咩? 呵呵~

    每一天...
    我的修養還未修夠班
    我的智商在努力地脫離"零"
    最希望的, 是自己可以長期處於優雅...

    有如此的自覺與努力嘗試, 我想, 我應該不屬於"死蠢"的一群吧~

    have a nice day!~

    回覆刪除
  2. 望住啲羊...我諗起政府個廣告添....

    跟住我就幻想...如果將一切睇唔順眼嘅, 都當成呢群咁可愛嘅羊...

    我發現...我未必可以嬲得佢落..

    或者我要努力加強我啲幻想力先得.....

    回覆刪除